ورزنه – ندوشن – یزد

این برنامه جزء اون برنامه هاست که حتما باید در فصول پاییز و یا زمستان اجرا بشه، به علت گرمی هوا زیاد منطقه در تابستان اجرای اون تو این فصل عملا غیر منطقی است!

برنامه رو میشه تو گروه متوسط از نظر درجه سختی قرار داد!

شیرکوه – تفت

روز اول : تقریبا ساعت از ظهر گذشته بود که پس از آماده سازی دوچرخه ها از روستای کوهپایه، اقدام به رکاب زدن کردیم، مسیر آسفالته، خلوت و بسیار زیبا بود، اما شیب اون رو به پایین بود که کمکی زیادی کرد تا قبل از تاریک شدن کامل هوا به شهر ورزنه برسیم، پس از رسیدن به این شهر شب رو در یک اقامتگاه بسیار زیبا و بومی گذراندیم!!

روز دوم : روز دوم به علت اینکه باید بیش از صد کیلومتر رکاب میزدیم، خیلی زود صبحانه خورده آماده شدیم، و به سمت شهر ندوشن حرکت کردیم، پس از طی پنج کیلومتر از جاده اصلی خارج شده و به سمت تالاب گاوخونی تغییر مسیر دادیم، از کنار تالاب عبور کردیم و پس از طی حدودا نیمی از مسیر جاده خاکی شد، از کنار قلعه خرگوشی عبور کردیم و در سرما و باد بسیار شدید اقدام به خوردن نهار کردیم، اما دقیقا هنگان غروب به شهر تاریخی و زیبای ندوشن رسیدیم، شب را طبق معمول در یک اقامتگاه بینظیر گذراندیم!

روز سوم : امروز روز آخر هست مسیر شیب بسیار تندی به سمت پایین دارد و در نتیجه رکاب زدن بسیار لذت بخش است ! پس از طی حدودا 40 الی 50 کیلومتر ، به علت شلوغی مسیر، از جاده اصلی خارج شده و به سمت شیرکوه تغییر مسیر دادیم!! از اینجا جاده شیب مثبت گرفت اما باز هم همه چیز لذت بخش بود و در انتها و پس از طی بیش از 70 کیلومتر به شهر بادگیرها ، یزد زیبا رسیدیم!

برای دیدن تصاویز بیشتر از این برنامه به گالری عکس مراجعه فرمایید!