چند بطری آبجو نباید شما را از دوچرخه سواری منع کند، ما به شما آموزش میدهیم چگونه از Hangover فرار کرده و روز بعد شروع به دوچرخه سواری کنید.

آبجو
آبجو

یک جواب ساده به سوال : (( چگونه میتوانم از سردرد گرفتن در دوچرخه سواری اجتناب کنم ؟ ) این است که : من زیاد نمینوشم، اما همه ما دوست داریم کیک خود را داشته و آن را بخوریم.

تحقیقات نشان میدهد که مصرف الکل در دسامبر حدودا چهل درصد افزایش یافته است، یعنی ششصد میلیون بطری از گلو پایین رفته است.

( hangover ) باعث کاهش آب بدن، حالت تهوع ، سرعت پایین واکنش و همچنین نوشیدن الکل باعث کاهش کیفیت خواب میگردد.

گرچه بسیاری از مردم بعد از نوشیدن سریعا به خواب میروند، اما این بهترین نوع خواب نیست، با خوردن الکل میزان زمان خواب عمیق شما کاهش می یابد.

با این وجود نگرانی اصلی تاثیر الكل بر سطح هیدراتاسیون است. الکل دیورتیک است و بنابراین مصرف بیش از حد منجر به کم آبی بدن می شود زیرا باعث می شود که کلیه ادرار بیشتری تولید کنند. و اگر شما دوچرخه سواری کنید، هنگامی که شما شروع به عرق ریختن می کنید، شما حتی بیشتر مایع را از دست می دهید، و باعث کم آبی بدن می شود ،که عملکرد را کاهش می دهد، زیرا جریان اکسیژن و مواد مغذی کند شده است.

موسسه خیریه Drinkaware همچنین به ما می گوید که نوشیدن می تواند برای “ریتم های غیر ضروری قلب” تا دو روز بعد از نوشیدن افزایش یابد ، حتی اگر بیشتر نوشیدنی های نامنظم داشته باشید.

یک شب زنده داری منجر به هجوم بیش از حد مایعات و کالری به بدن میگردد. قدرت متوسط یک پیک آبجو 4 درصد حاوی حدود 197 کالری است. این تاثیر فوری بر عملکرد شما ندارد، اما در طول زمان چرا. و بدن شما برای مقابله با این واقعیت که نیاز به کالری برای دوچرخه سواری دارد آگاه است اما قادر به تبدیل الکل به گلیکوژن برای تولید انرژی در طول ورزش نیست.

الکل همچنین تولید گلوکز را در کبد مهار می کند و به این معنی که سطح قند خون کاهش می یابد و به همین دلیل است که شما ممکن است از غذای شیرین خوشتان بیاید و روز بعد بخورید.

نیک تیلر، فیزیولوژی ورزشی توضیح می دهد: “پس از خوردن نوشیدنی، شما از نظر تغذیه به طور مداوم دچار سوء تغذیه و به شدت نیاز به هیدراتاسیون و گلوکز دارید.”

“شما هیچ گلیکوژن را از میگساری به دست نیاورده اید و داشتن منبع انرژی مثل الکل در سیستم هرگز برای بهبودی مفید نیست، به ویژه به این دلیل که ممکن است با متابولیسم کربوهیدرات مواجه شود.”

چطور میتونید از Hangover جلوگیری کنید؟

در مرحله اول: نوشیدنی های خود را ( آبجو ) پیگیری و ثبت کنید. خیریه آموزش و پرورش Drinkaware هر کسی در بیش از 14 واحد در یک هفته مصرف کند را در گروه خطرقرار داده است.

NHS به عنوان یک ماده غذایی “بیش از شش واحد” برای یک مرد یا زن اشاره می کند که دو یا سه لیوان استاندارد شراب است که بیش از 13 درصد از دو تا سه پنت از چهار درصد آبجو است.

به غیر از “نوشیدن کمتر”، راهنمایی های دیگری برای اجتناب از Hangover وجود دارد. همه اینها کاملا در حزب کریسمس کریسمس دوچرخه سواری ما بسیار موفقیت آمیز بود. ;I ahlg aa lvpgi hsj :

  • با معده خالی الکل نخورید: اطمینان حاصل کنید که قبل از اینکه الکل بخورید غذای خوبی خورده باشید – بودن غذا در معده شما باعث کاهش میزان میزان جذب الکل می شود.

  • بین مصرف الکل ها آب بنوشید : این باعث می شود که آب بدن کاهش یابد، نوشیدنی شما را کاهش می دهد و شما را تشویق می کند تا در مورد چگونگی مصرف خود فکر کنید. اگر احساس میکنید که یک لیوان آب بنوشید، بیش از حد توجهتان را به حساسیتتان جلب میکند، یک نوشیدنی بنوشید و هیچکس نمیتواند بازی شما را حدس بزند.

  • نوشیدنی خود را میکس نکنید : شراب، آبجو یا یک چیز خاص را انتخاب کنید و سعی کنید با آن کنار بیایید.

  • دوری از گروه : اگر مردم در حال خرید هستند، سعی کنید به گوشه ای بروید و فقط نوشیدنی های خود را خریداری کنید – این به شما امکان کنترل بیشتری بر آنچه که دارید، می دهد.

  • به موقع دست نگه دارید : بدن شما یک ساعت طول می کشد تا هر واحد الکل را پردازش کنید. توقف نوشیدن قبل از پایان شب،این امکان رابه شما می دهد تا چند ساعت قبل از خواب فرصت پردازش را به بدن داده باشید.

  • هیدرات قبل از خواب : همه می دانند که قبل از اینکه به رختخواب بروید، یک لیوان آب بنوشید، اما برای بهترین اثر، یک قرص هیدراتاسیون (مانند Nuun یا High5 Zero) را اضافه کنید.

آیا دوچرخه سواری، خماری را تسکین میدهد؟

شاید شما تمامی موارد فوق را نادیده بگیرید، و با خود بگویید، خماری فقط برای همین لحظه است ؛ آیا دوچرخه سواری کمکی میکند ؟

همانطور که در بالا ذکر شد، کاهش میل شما به خستگی و کم آبی بدن منجر می شود – بنابراین تمرین شدید با شدت زیاد توصیه نمی شود.

با این حال، نشستن در داخل یک خانه دلگیر می تواند موجب احساس بدی در شما شود و ایجاد هوای تازه در ریه ها می تواند بدن شما را بیدار کند و پمپاژ خون را دریافت کند.

در حالی که مفهوم “عرق کردن آن” بسیار اسطوره ای است (از دست دادن آب بدن و عرق کردن زیاد، اصلا ایده آل نیست)، الکل باعث افسردگی شده و فعالیت مغز و آزاد شدن اندورفین ها را کاهش می دهد. ورزش باعث انتشار جدید هورمون شاد می شود، که می تواندشادی و سرخوشی شما راکمی افزایش دهد.

اگر قصد دارید دوچرخه سوار شوید، مغازه های گلیکوژن خود را با یک صبحانه بسیار عالی نگهداری کنید و مقدار زیادی آب بنوشید و ایده آل آن با یک قرص هیدراتاسیون اضافه شده است همچنین شدت کم را حفظ کنید، در هوای تازه نفس بکشید، و هرگز اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد.

ترجمه : توسط وب سایت www.cyclingtrainer.ir